onsdag 31 oktober 2012

Oh no, bloggbråk på G?

Ni som följer både Kissie och Blondinbellas bloggar vet att säkert det är bloggbråk på G. Tjejer säger jag bara... Varför är det så roligt att kränka ner folk på grund av deras kroppar?! Och vem förutom en läkare har rätt att ge någon en diagnos?! Asså, skärp er tjejer!

Jag vet verkligen inte på vems sida som jag står på just nu, båda har sagt så sjuka saker. För det första är Blondinbella inte alls tjock utan har en helt normal kropp för att vara tjugoett år medan Kissie som också är tjugoett och väger ungefär lika mycket som mig som är sexton och dessutom är underviktig plus att hon har opererat både brösten och näsan och gymar/ bantar hela tiden och så påstår hon att BB är osund bara för att hon äter normalt...? Sen ger BB Kissie BDD... Asså, WTF? Men ändå ger jag BB en poäng.

Blondinbellas inlägg
Kissies inlägg

Vad tycker ni?


5 kommentarer:

  1. kissie väger fan som en genomsnittlig 12åring

    SvaraRadera
  2. Kissie var ju den som började! Inte ska man behöva ändra på sig så mycket som kissie gjort heller! Blondinbella sköter det här som en riktigt kvinna mesans kissie mest är barnslig

    SvaraRadera
  3. Jag håller med, men jag kan ändå inte ge Bella en poäng. Det var Kissie som började, på ett omoget sett, men jag tycker ändå inte att Bella svarade det moget heller... Det var dumt att börja prata om att Kissie försöker se ut som Natasha.

    Nej, jag tycker båda är fåniga, ingen behöver ta upp någonting alls. ^^

    SvaraRadera
  4. Hannah Ljungström12 november 2012 kl. 20:30

    hej gud vad stark du är, men jag som är tjej undrar om hur du gör då du har mens? :D <3

    SvaraRadera
  5. jävla sopa du suger röv'

    SvaraRadera